Aleix, Raquel, Pol, Miquel, Anna i moltes més creant poder popular a Esparreguera.

La CUP Esparreguera presenta les cinc primeres de tot l'equip de la candidatura que a les properes eleccions municipals per capgirar el municipi. L'Aleix Escursell té 32 anys, és llicenciat en Història i actualment treballa com a guia a les Coves del Salnitre de Collbató. Amb un gran bagatge en entitats socials i culturals (Casal Intercultural, Bastoners del Montserratí, Casal Independentista i Popular La Llançadora) així com una gran implicació en moviments socials de lluita contra la crisi. Al seu costat l'acompanya Raquel Montoya (36anys) que és periodista (ha treballat en diferents ràdios municipals del Montserratí, entre les quals Ràdio Esparreguera on encara hi col·labora en tertúlies), ha estat membre del Consell Municipal de Comunicació i activista social. Al número tres en Pol Valldeperas (32 anys)  també llicenciat en Història, professor d'Història Contemporània i Geografia al FCPS Sant Josep, militant de l'Esquerra Independentista des dels anys 90, exjugador del C.E. Esparreguera i actualment jugador de l'Athletic Esparreguera. En Miquel Altadill (33anys) és el número 4 de la candidatura que aportarà la seva llarga trajectòria com a militant de l'Esquerra Independentista (des dels anys 90) així com també en entitats culturals de la vila (Bastoners del Montserratí, Casal La Llançadora, Casal Intercultural...) i emprenedor local d'espais d'oci alternatiu i actualment es dedica al món de la restauració i gastronomia popular. També té experiència com a col·laborador en diferents ONG de solidaritat amb Palestina. Anna Espín (28 anys), que tanca els cinc primers llocs, és educadora social i antropològa, col·labora activament en projecteseducatius, socials i col·lectius. Té formació especialitzada en intervenció amb perspectiva de gènere i participa activament en projectes feministes.